lolipop06

lolipop06
lolipop06
39 Takip Ettiklerim
2 Takipçilerim
Takipçilerim (2)
ygslys chokella

=*AVRİL İMSALIK*=

yine slm nedense içimde hep avatar ekleme hissi var yaaa nesse ama bu hissi bastırmam...

Devamı

ASHLEY İN GÖRÜLMEMİŞ RESİMLERİ

Burada coqK qüzeL cıKms bnce.. :)CoqK qzL Şu qüzeLLiqe baKn ya =)SéwqiLérHAPPYESROSH DAN ALINTIDIR

Devamı

ÜNLÜLER KERVANI

kaç gündür bişi yazmıyom bugün bir yardım yazısı yazdım çok acil yardım lütfen neseşimdi biras...

Devamı

ilk imzam

arkadaşlar bu benim düzenli olarak yaptığım ilk imzam ben çok acemi olduğumdanpek gsl olmadı isteyen...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !